Hockeybloggen

Done

Jaha, jag är klar med mina löneförberedelser. Jag hoppas inte att Färjestad är klar med matchen. En period kvar.

Man måste göra mål för att vinna matcher killar.

I tredje så slutar ni grubbla och kör på känsla. Det finns ingenting som heter att analysera nu. NI har säkert analyserat sönder och samman. Nu måste positiv energi in. NI vet vad som krävs. Ni vet vad som måste göras. Det är inte bara att göra det. Det är svårt att göra det så länge som tankarna sätter käppar i hjulet. Tänk er att efter varje mål (oavsett om det är ert eller motståndarnas), så står det noll noll i matchen. Tänk er att det är slutspel och det som gäller är vinna eller försvinna. Sätt igång den känslan i kropparna och så lirar ni efter ett motto: Stort Hjärta - Hårt Arbete.

Strunta i allas åsikter kring saker och ting. Sluta läs tidningar och se på sporten på tv. Det sänder ju bara negativa vibbar då massmedia redan tror sig veta hur allting är.

När ni inte tränar och spelar så gör saker som får er att koppla av och bort. Umgås enbart med folk som ger er positiv energi och som inte pratar hockey.

Det kommer att vända. Jag vet det.

J A G tror på er! Våga tro på er själva!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback