Hockeybloggen

Det blev 1-0, sedan...

...blev det 2-0 av Marcus Paulsson och så 3-0 av Holtet. På slutet så fick då AIK in en puck bakom Torpet (synd då jag ville att Torpet skulle fått hålla nollan ikväll med). 3-1 till oss! Mitt tips...Ni minns va? Målskyttarna hade jag dock zero poäng kring. :)

Nästa match är på lördag...mot släkten i norr. Jag hoppas och vill, men vet att det är svårt i Lule. Å andra sidan så har ju jag sagt till några personer att vi ska vinna alla matcher som är kvar den här säsongen. Jag veeet. Det är inte realistiskt kanske, men vill man så kan man. :)

Oj oj oj, nu hyllas mitt lag av de s k experterna. Torpet går från osäker och svag till bästa ESmålvakten....Färjestad har gått från bedrövligt, svagt, katastrof till svåra att slå. Ja, vi har sparat på krafterna vi. Vi har ju lurat hela hockeySverige förstår ni väl? :) Det kallas omvänd psykologi. Det gäller att vara bäst i slutspelet och bäst när det gäller. Det är Färjestad.


lotta

Halloj,



Hihiiiiiii, jag vågade vara kaxig som du såg. =) Jag vågade tro att vi skulle vinna vilket vi gjorde med!

Skönt! Underbar stämning i LLA!



Match imorgon. Lördagsmys i soffan då, då! :=) KUL!!!



Mmmm tänk att experterna "vänt på kappan" nu. :=) Lustigt det där. Nu när det går väldigt bra för Familjen Färjestad! Javisst har vi lurat dem! Håller med, tänk vad vi kan luras! Hahahaa



Torpet ja, han är HELT OK nu va.:=))) Ska vi säga så! RIKTIGT DUKTIG!



Ha det gott



Lotta

2012-02-24 / 07:13:29
Emelie

Jag skriver en bok om mig själv, låter tråkigt men skriver en

Bok som kan hjälpa andra barn/ungdomar samt deras föräldrar

Som få ett besked om att sitt barn fått cancer i tidig ålder :)

2012-02-24 / 23:58:46
BLOGG: http://choomper.blogg.se/
Pia

Emelie: Den boken vill jag gärna läsa! Mycket bra initiativ av dig. :)

2012-02-25 / 15:32:50
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback