Hockeybloggen

Dagens mest sämsta domarbeslut

Dick Axelsson gjorde två regelrätta tacklingar. Snygga om man kan kalla tacklingar för det. Sedan kom då en AIKspelare och ger honom en crosschecking i ryggen. Vad sker då? Man kan ju lätt tro att AIKspelaren åker ut. Nä, då åker Axie ut och får sitta i utvisningsbåset för att ha blivit crosscheckad. Vilken blunder. Dick var arg, Samulesson var arg, jag var arg (trots att jag inte håller på MODO) och kommentatorn var arg.

Ändå kommer AIK vinna den här matchen, trots att MODO har gjort en bra uppryckning i tredje.

1-5 blev slutreslutatet i denna match.

Luleå vann över LHC med 3-2.

Ja, jag såg den här matchen med av bara farten. Melodifestivalen är liksom ingenting för mig. Sorry, ni som blev besvikna.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback