Hockeybloggen

2-1 till Luleå

Måste vi spela boxplay hela tiden? När ska vi sluta bjuda Luleå på PP? Det har varit för mycket av den varan i andra perioden. Vi har till och med spelat 3 mot 5. Krafterna ska vara till att göra mål. Massa mål!

Ett mål har vi iallafall gjort via Mikael Magic Mike Johansson. Det blev snabb replik på det dock. Jag hann inte ens njuta av likaläget innan Luleåspelaren lade in den bakom PW. PW ja. Varför står han ikväll? Inte för att jag tycker att han är dålig på något sätt, men jag undrar ändå.

I tredje vill jag se ett taggat lag som gör massor med mål på Luleå. Ryt i kapten Wallin!



Inget lag eller supportrar kan dock må sämre än Linköpings HC  med klack. De ligger under med 0-4 mot Frölunda hemma. Det blev även gruff....i LHCbåset när signalen som berättade att  andra perioden var slut....Figren och Jämtin skällde på varandra. Tv visade repris på det flera gånger. Det är inte bra! Ni måste ju stå enade. Frustrationen får inte ta sig ut på det sättet. Visst ska man ha högt i tak, men inte under pågående match. Vad som hände vet ingen. Jämtin och Figge bröstade upp sig på isen efter att Figge skrikit något åt Jämtin och sedan hoppat ner på isen. För mycket testosteron?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback