Hockeybloggen

På begäran: Jack Connolly

Född i USA, den 15 augusti 1989.
 
Det finns inte så mycket att skriva om hans karriär...än, då han enbart har hållit till i University of Minnesota, Duluth sedan säsongen 2008/2009. Säsongen 2012/2013 kom han ju till Färjestad där han gjorde sin Elitseriedebut. Tyvärr har han varit skadad större delen av säsongen med oss, så för mig är det svårt att skriva så mycket om  hans talanfulla sidor. Jag hann inte få en sådan klar bild av honom innan skadeläget uppstod. För att kunna anteckna ner sådant behöver jag följa en spelare än längre tid än vad jag har fått tillfälle till. Därmed blev texten om Jack både kort och en smula tråkig.  Jag ber om ursäkt för det!
 
Foto: Svenskafans.com



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback