Hockeybloggen

JVM: Sverige - Schweiz

De leder efter första perioden med 0-1 och nu är vi i mitten av andra. Vi har fart och fläkt och lyckas bra med passningarna, men de där röda är bra på att stoppa oss och ta puckar från oss. Det stör mig. :) Jag tror ändå att vi vinner den här matchen med 2-1.
 
Jag måste även säga att jag älskar att höra Chris Härenstam kommentera. Det finns ju ingen i hans nivå när det gäller det. Engagerad och pratglad med information i varenda fras han säger. Micke Rehnberg och Marie Lehmann är riktigt bra de med. Marie är ju en stor talang när det gäller att intervjua. Inga onödiga frågor utan de ställs på ett empatiskt och kontret sätt. Mycket bra! Rehnberg är ju Micke. Hans lugn, men samtidigt temperamentsfyllda figur skänker energi i Tvrutan. Vilket Dreamteam den trion utgör. De bästa! Keep up the good work!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback