Hockeybloggen

Hockey utan att twittra

Det är vad jag ska göra nästa gång. Några upprörda fans på Twitter gjorde att jag hamnade i en lång Twitterkonversation under andra perioden. Under tiden så hann det bli 1-1 sedan LHC gjort mål på oss i första perioden. De fick en gratischans av PW's skridsko. Sedan rann det på till 1-3 och där är vi nu. Sega ben i första perioden tyckte jag allt. I andra perioden så var det ramträffarnas period för vår del. Millimetrarna var inte på vår sida direkt. Man kan bli galen för mindre. I tredje perioden måste pucken samarbeta bättre då FBK skjuter på mål. Det enda som Färjestad fått i LHC's mål är kapten Rickard Wallin. Jag hoppas att han visat puckuslingen var den ska hamna inför tredje.
 
Två snabba mål i början av tredje perioden och vi är ifatt. Ingen omöjlighet. Bara pucken som måste skärpa sig!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback