Hockeybloggen

GOD JUL!

Jag vill passa på att önska er alla läsare en God Jul! Jag hoppas att den är fylld med kärlek, vänskap och julefrid. 
 
Jag vill även passa på att tacka alla i och kring Färjestads organisation för en bra första del av säsongen! Ni är underbara på det ni gör. När media och övriga räknar ut er så motbevisar ni det direkt. Er kämparglöd, er sammanhållning, ert lagspel och tålamod kommer att ger er ett SMguld 2013. Tro mig! Stort Hjärta - Hårt Arbete och TILLSAMMANS är nyckelorden till framgång. Dessutom tycker  jag  personligen att att få vinna SMguld samma säsong som klubben fyllt 80 år, borde vara motivation nog. :) Jag tror på er i alla väder! Ni är hjältar oavsett. Tack för att ni ger mig den extra energin som jag så väl behöver i min vardag!, genom att spela en sådan hockey som ni gör!
 
Var rädda om er allihopa och ta det lugnt i jultrafiken!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback