Hockeybloggen

Förlust igår

Men killarna kämpade bra på isen ändå. Vad de krigar. Våra backar har det inte lätt med all sin speltid. Helt fantastiska och den bästa där ute är enligt mig Anton Grundel. Bäst är han! Vilket jobb han gör.
 
När det gäller forwardsen så kämpar även de på med allt. Passningarna sitter bra, farten är explosiv och det bara flyter på. Målen kommer med. 4 stycken totalt blev det igår. Vi förlorade dock med 5-4. Vi gjorde 4 mål. Borta. Mot Skelet. NI hajar väl att det kräver talang? Per Åslund uppmärksammas hela tiden för sina mål. Jag har följt Per länge nu och hans grovjobb och hans spelskicklighet har jag för länge sedan sett. Trots att jag inte är hockeyexpert. Så, tror ni att hockeytalang enbart handlar om antal mål? Nä, det handlar om så mycket mer än så. Jag är dock väldigt glad över att Per får så mycket uppmärksamhet nu och uppskattning från hockeyvärlden och fansen. Själv säger jag bara till er: "Det var på tiden att ni fick upp ögonen för Per!"
 
Nu är det ESupphåll för vår del ett tag.
 
Jag måste bara säga att jag är stolt över Färjestad!


S

Kommer det nån text om Holtet och Bastiansen....?

2012-12-13 / 17:13:15

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback