Hockeybloggen

Fler önskemål?

Vem/vilka vill du/ni nu läsa om i nästa avsnitt av min serie om Färjestadspelare? Önska på så skriver jag! :)
 
Dessa har jag redan skrivit om:
 
Marius Holtet
Anders Bastiansen
Magnus Nygren
Sanny Lindström
Mikael Johansson


Anonym

Max Görtz! :D

Svar: Okej! Max it is! :)
Pia

2012-12-18 / 16:51:16
Amanda

Patrik Lundh!!

Svar: Såklart! Peppe-inlägg kommer snart!:)
Pia

2012-12-18 / 17:27:04
Magnus Green

jack connolly

Svar: Ok! I'll do my best!:)
Pia

2012-12-18 / 18:37:21
Eva

Grattis på ett årsdagen bloggen. Kanske en text om Totto eller Norda. Två gamla godingar.

Svar: Hej Eva!Bra förslag! Dock tänkte jag skriva om aktiva FBKspelare i laget denna gång. Kanske kan göra en serie om FBKspelare som vi minns från sin aktiva tid i laget? :)
Pia

2012-12-18 / 21:36:48
S

Oj, här går det undan!!! :)))) Kul! Vilken energi du har. Hur hinner du skriva så mycket här och där....?:)))

Men det är jättekul att läsa! Längtar till Annandan...var det va? Då blir det hockey!!! Blir tokig på uppehåll. :)

Kram och god-jul Pia

Svar: Energi är nog det sista jag har just nu då jag är sjuk, men där har du även anledningen till att jag publicerat massa inlägg. Läser, är på nätet och ser på Tv för att få tiden att gå när man är hemma från jobbet. Hade jag jobbat hade dessa inlägg aldrig hänt...
God Jul själv! :)
Pia

2012-12-19 / 05:54:42

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback