Hockeybloggen

Vita Hästens ispremiär

För precis en vecka sedan så klev jag in i Stallet iklädd fleecetröja, jeans och med några sittunderlägg i näven. Det var dags att kolla på den första ispremiären i detta avseende som VHC gjorde. Klart de gör det inför varje säsong men denna säsong så hade nye tränaren, Patrik Klüft, sett till så att det blev lite mer jippo över det hela. Dessutom fanns ju Jonathan Jonte Ericsson med i gänget, då han som vanligt sommartränar med laget. 1.5 timme i kyla blev det och vi fick se lagmatch och straffstafett. Det vita laget vann den! Att Alexander Bergh är en underbart talangfull målvakt visste vi redan, men den nye i gänget imponerade mer än stort.
 
Nedanstående kort har jag tagit själv med min Nikon D90. De är oredigerade! Vill nå låna kort så måste ni fråga mig först! It's as simple as that!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback