Hockeybloggen

Jag lever

Jobbat två dagar nu och det flyter på bra! Jag mår bra, men tiden för bloggande finns inte just nu tyvärr. Det blir nog bättre då ES drar igång. Det är ju så att jag jobbar 100% dagtid och då blir kvällen kort och det är mycket som ska hinnas med hemma med. Förra säsongen bloggade jag om varje period i nästan alla matcher. Som min nya vardag ser ut nu så kommer inte det ske den kommande säsongen, M E N jag lovar att blogga om alla Färjestads matcher som jag följer på ett eller annat sätt. Prioriterar de som visas på Tv och de jag ser live. Webradion är mer eller mindre historia när det gäller mig. Jag älskar mitt hockeylag, men jag har fått ett "nytt" liv sedan i augusti som gör att jag måste göra såhär. Om ni visste hade ni säkert förstått. Nu får ni inte veta, men jag hoppas att ni har förståelse ändå och fortsätter att följa min hockeyblogg!

Kram




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback