Hockeybloggen

Tack för kommentarerna som droppar in

Vad goa ni är som tar er tid och läser och numera även börjar kommentera så smått. Roligt att läsa och alla kommentarer får svar. Jag uppskattar ert engagemang! Som ni märker får man kommentera anonymt om man vill. Jag har inga regler på sådant. Givetvis är det roligt om ni skriver ut vem/vilka ni är som lämnar spår. Länka gärna till er egen hemsida eller blogg med om ni vill så lovar jag att kika in till/hos er.

Må gott!


Anonym

Ja, det är en riktigt bra hockeyblogg det här. Bra att du delade, så du har en privat med! Kul att du ska/gör spelarinlägg! Vad tror vi om ikväll då Pia?! Jo, jag tror att VI vinner :)........med...ja, vad ska vi dra till med....3-1. Hyvö. C Berglund & ....Pålsson näej, jag drar till med Basse! :))



Sedan är det kul att du uppdaterar under matcherna! Det är bra!:)

Mr Harmoni ja. Det håller jag med om! Kan han inte börja med Harmonikurser tro?! :))



Näej nu laddar vi för ikväll. Ska iväg och köpa chips och godis.:))) måste ha något att stoppa i mun när det är spännande!!! Hahaa



Kram på dig Pia

2011-12-30 / 11:12:26
Pia

Tack så mycket! Min magkänsla säger med att det blir 1-3 till oss. Åslund blir en av målskyttarna i övrigt kan det bli vem som helst tror jag. Micke, Peppe eller Paulsson står dock närmast kring det...



Haha! Ja, du får fråga Erik om han vill starta upp harmonikurser. :) Tror nog han har fullt upp med det jobb han har, men det är ju ett bra förslag till EFTER tränarkarriären? :)



Jag ska försöka hinna uppdatera UNDER matchen ikväll. Jag gör mitt bästa. :)



Kram på dig själv du anonyma läsare! :)

2011-12-30 / 12:55:12
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg.se/
Lotta

Ja Lotta var namnet. Det kom visst inte med såg jag...:)

2011-12-30 / 13:11:09

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback