Hockeybloggen

Sammanfattning av period 1 mot Timrå

  • Målvaktsspelet från båda lagen har varit väldigt svajande.
  • PW släpper retur på retur och de flesta rakt ut. :( Ja, ja, han tar väl tag i det till andra perioden drar igång.
  • Målskyttar i FBK har varit Martin Sevc och en Timråspelare (fast C Berglund var den siste FBKspelaren som rörde pucken så han skrevs som målgörare).
  • Det verkar ha varit bra drag på isen.
  • Mitt tippande håller i sig. P Åslund gör då tredje målet, men å andra sidan tänker jag att FBK vinner med fler mål än 3. Jag kanske skulle ha kört mitt andra handstippande? 1-5. Vet inte om man får byta så här i matchen...Det får man inte va? :)


Anonym

Oh shit! Vad händer med #71? :) va kul! Han har vaknat till rejält! Hihiiii



Lotta

2011-12-30 / 20:30:13
Pia

Ja, idag är det hans dag. Jag som i början av matchen faktiskt sa till en kompis att C Berglund måste snäppa upp och inte vara så anonym. Svar på tal fick jag. Med all rätt! :)

2011-12-30 / 20:32:34
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback