Hockeybloggen

Möttes av dessa bilder och texter vid frukostbordet nyss

Både Lundberg och Sjöberg borde veta bättre. Mycket cred till Leffe som stod upp för sitt lag i ordduellen efter matchen!



Anonym

...jag var så förbannad igår så jag kunde ha hoppat ut på isen !!!!! Fy fan rent ut sagt vilka domare det är i es!!!! Har nog aldrig varit så arg faktiskt. Fruktansvärt SKÖNT att VI VANN!! Jag hoppas innerligt att Walle kryar på sig! ..... Jag är så less på domarna så jag finner inga ord... Kram på dig Pia

2011-12-27 / 11:23:06
Pia

Kram på dig med du anonyma läsare! :)



Det var en härlig seger. Jag önskar mig 6 poäng till efter denna Norrlandsturnén. Ja, domarna är så inkonsekventa i ES nu för tiden så det finns inte på kartan. Stolpskott nästan hela högen...Dessutom så är det alltid svårt att vara SMmästare. Motarbetad av alla känns det som. Vi visar dem genom att ta SMguld nästa år. Bästa revanschen på allihopa! :)

2011-12-28 / 20:16:55
BLOGG: http://piacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback