Hockeybloggen

JVM

Idag börjar JVM! I love it. Gillar inte när folk tror att småkronorna kanske tar silver eller brons. För mig finns alltid bara en valör och den är guld. Vi ska ta hem en guldpeng! Det är likadant i ES. Färjestad SKA ta guld! Det finns inget annat. Om resultatet blir någonting annat så kan det vara okej DÅ, men så länge som lagen är med så finns det bara vinst i min skalle. Jag är kanske inte alltid realist inom sportens värld. Jag är en känslomänniska som låter hjärtat tala. Det gör att jag blir lika glad för en seger som jag blir ledsen över en förlust. Jag gläds alltså lika mycket med killarna i lagen när de vinner som jag lider med de vid tunga förluster.

Jag tror på de lag jag håller på. JVMguldet ska bli vårt! De är så värda det! Go and get it!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback