Hockeybloggen

Jag bestämde mig.

Så här blir det. Jag är less på att dela med mig av mitt liv (som ingen annan än de jag känner ändå är intresserade av och de vet ändå vad som sker i mitt liv). Min blogg handlade ändå mest om hockey. Det betyder att jag startar upp den här bloggen. Den här bloggen kommer ENBART  handla om just hockey. Hockey som är min stora passion i livet. Färjestad är laget i mitt hockeyhjärta. I övrigt följer jag inte hockeyn på nära håll.

Jag kollar inte NHLmatcher enbart för att jag inte har den typen av tvkanaler som krävs och jag behöver sova på nätterna då jag jobbar heltid på dagarna. :) Jag läser ändå en del om NHLlagen och följer där Detroit, New York Rangers och Toronto på närmare håll. Det kan bli lite skriverier om NHLhockey i bloggen med, fast jag lär hålla mig mest till ES och en del Tre Kronor- hockey.

En del av det jag skriver här i  min blogg kommer ni redan veta om, då jag som sagt var jobbar heltid och har inte tiden eller lusten att sitta och kolla upp nyheter under dagen. Är jag på jobbet så jobbar jag med det jag ska! Hockeyn är mitt intresse, det engagerar jag mig i till hundra procent utanför jobbet. UTANFÖR är kodordet här.

Då kör vi kära läsare! Då kör vi!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback