Hockeybloggen

Ja, jag såg nästan hela matchen i natt

Trött som var var så somnade jag ifrån tredje perioden (den viktigaste i hockeyns värld). Typiskt! Hade ju kört hem från Karlstad tidigare på kvällen så jag skyller tröttheten på det.

De två perioderna som jag såg så gick det bra för Småkronorna. De gjorde ett himla bra slit på isen. Jag missade ju dock det som jag vaknade till dvs snackisen om att Friberg fått 10 min för en målgest efter att ha gjort mål i straffläggningen (som vi för övrigt vann). Missade du också den? Klicka HÄR och bedöm själva. Jag tycker inte att det var någon "farlig" gest på något sätt. Det hade väl varit värre hån om han ställt sig framför målvakten och gett honom fingret. DET hade inte varit bra alls! Det var ju på den nivån som jag trodde att det varit då det blev ett sådant ståhej. Jaja, vi lägger det bakom oss.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback