Hockeybloggen

Gameday

Jag är hemma efter att ha varit här några dagar:



Jag ska sammafatta lite kort om den matchen som spelades mellan Färjestad och SAIK Annandagjul i LLA. Ja, det är klart att jag fanns på plats i arenan. Struntade i att ta kort den här gången utan fokuserade bara på matchen. Det är skönt att ha 98 % av publiken med sig för en gångs skull. :) Alla reser sig samtidigt och vrålar och applåderar om vart annat efter mål, skriker tillsammans målgörarens namn i kör, klappar händerna och sjunger med i ramsor likt en änglakör. Jo, det är sådana saker som gör att jag älskar livet lite extra. Jag älskar Karlstad som stad och jag älskar mitt lag Färjstad.


Drog just igång webradion och då gör givetvis släkten 1-0 på oss. Typiskt! Jag hoppas att FBK tar tag i det här nu. Torpet storspelar hör jag! Bra!

Håll koll på mitt Karlstadinlägg om matchen i måndags eftermiddag och följ även denna pågående match i Twittern min. Sammafattning av kvällens match kommer efter slutsignalen (jag vet att jag brukar uppdatera efter varje period i vanliga fall i bloggen, men ikväll har jag lite annat jag måste göra med på datorn samtidigt som jag lyssnar ok?).




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback