Hockeybloggen

Förlust mot Finland

Ja, Tre Kronor föll tydligen hårt mot finnarna i dagens möte i Moskva. Jag pratar om One Channel cup. Det blev 4-3 till Finland. Ett resultat som jag inte är direkt nöjd med. Gick all energi åt igår när de gjorde en sådan dunder match mot ryssarna? Är det så att vi inte klarar mer än EN sådan kanonmatch per turnering? Jag hoppas att det blir ändring på det, för jag önskar och vill att ett lag spelar som Tre Kronor gjorde igår mot Ryssland i alla matcher. Det är hockey när den är som bäst.

Jag har inte kunnat följa matchen själv (då jag inte har den där kanalen!). Klickade mig in på Aftonbladets hemsida för att få ett resultat direkt. Där möttes jag av rubriken "Blekt Tre Kronor föll." Jag vet ju hur det är när massmedia ska återge ett resultat. Det brukar vara en aningens överdrivet åt endera håll. Därför kära läsare så frågar jag ER: Hur var matchen egentligen? Var det en blek insats av vårt landslag?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback